Wednesday, October 24, 2012

What happens in Vegas, stays on Facebook...

Jóó bejvávalo milý zlatí, kdy vzpomínky na provinilé slasti v Městě Hříchu kolovaly ústní cestou v pochybných putykách. Dneska už má Vegas nový motto! =D
Když mě rodinka vyzvedla v Cincinnati na letišti, první otázku, kterou na mě děti vybalily bylo "A probudila si se ve Vegas na střeše hotelu? A našla si tygra v koupelně?" =D
Ano, moje vzpomínky na Vegas obsahují trhliny, ano, objevila jsem spoustu fotek, který mi není známo jak vznikly. Ale žádná svatba se nekonala, nikdo neztratil zub, nepotkaly jsme Mika a v neposlední řadě se z nás nestali milionáři =)
Opustily jsme tedy Grand Canyon a od Vegas nás dělilo ještě pár hodin cesty. Udělaly jsme si malou zastávku u Hoover Dam. Pokochaly se pohledem na obří přehradu, svalnatý mariňáky a pokračovaly dále.

Dorazily jsme ke světoznámé ceduli "Welcome to fabulous Las Vegas", kde proběhlo nezbytné foto. Ubytovaní jsme byly v hotelu Luxor ... a prostě woow.

Celkově celý Vegas bylo ve znamení velkých údivů a otevřených úst =D Hotel je ve tvaru pyramidy a celej v egyptským stylu. Suprový byly výtahy, který nejezdí jenom nahoru a dolů, ale i nějak do stran. V pokoji jsme se jen otočily na podpatku a vyšli do víru Las Vegas Boulevard aneb "stripu". Mě se bohužel vybila baterka ve foťáku a náhradní zatím nemám pořízenou :(
Zamířily jsme směr hotel Stratosphere, na jehož střeše se nachází šílený kolotoče. Jenomže problém byl ten, že Luxor leží na jednom konci stripu a Stratosphere na opačným konci. Mezi tím je asi milion lidí mačkajících se na maličkých chodníčkách a uličkách. Co navíc ztěžuje cestu je, že kvůli zlepší dopravy jsou místo přechodů vybudovaný nadchody a né všude jsou jezdící eskalátory.

Procházely jsme kolem hotelu Bellagio na sekundu přesně, protože zrovna začala fontánová show. A spousta dalších achhh a ooooch. Uchvancancující podívaná a zcela zadarmo =)

Po asi půl hodinové procházce jsme si koupily jízdenku a dojely tam busem. Ve Stratosféře jsme zakoupily lístky na neomezenej počet jízd na a vyjely až na vrchol hotelu. Atrakce jsou tam 3 + je možnej "seskok" ze střechy, kterej je teda extra placenej.

Nejprve jsme šly vyzkoušet Insanity ... která je proště šílená no =D =D Točí se to rychle dokola a sedátka po bocích nemají žádný zábrany.
Potom X-Scream, kterej byt teda pěkně nechutnej ... je to jako klouzačka, kde se člověk cítí, že padá dolů a pak se to zastaví, pak to se to "propadne" o pár metrů dolů a potom znovu nahoru atd. Ble!
No a nakonec Big Shot (nejvyšší pouťová atrakce na světě), kterej jsme očekávala, že to jako normální "drop tower", kde se vyjede nahoru (320 metrů nad zemí) a pak nás to pustí dolů ... jenomže ono nás vystřelilo nahoru, pak pustilo a znovu a znovu =D Haha, ale seshora je tak neskutečnej pohled, že jsem i oči dokázala mít otevřený =)
Nevím, jestli mě ten čas na horských dráhách v Kings Island zocelil nebo co, ale mě to nepřipadalo tak hrozný. Nejhorší na tom bylo překonat ten strach a sednout do toho sedátka, který je tak neskutečně vysoko. Před první jízdou jsem musela jít dvakrát na záchod =D Pak už to bylo relativně v pohodě =)
Vydaly jsme na cestu zpět do hotelu a někdo přišel s ďábelským nápadem ... změníme plán a zůstaneme ve tady jednu noc navíc, abychom si v klidu mohly projít celej strip a pořádně si užít Vegas. Probraly jsme možnosti a došly k závěru, že nám to vyjde. Ehm.
V hotelu jsme se dozvěděly, že LAX (nightclub v Luxoru) je v úterý zavřenej, protože je to očividně nejmrtvější den z celýho týdne =D No to nás docela zklamalo, ale tak měly jsme prodlouženo i na další den. Už notně v náladě jsme teda nasedly do taxi a jely do klubu, kterej nám poradila recepční, že by měl být otevřenej. Nebyl! No jako chápete to? Vegas a zavřeno mě prostě nejde dohromady. Nakonec jsme skončily v Planet Hollywood (myslím =D), kde jsme zůstaly až do zavíračky. Zveřejňuju jediný slušný foto z výtahu, více ze studu nepřidávám =D Budiž jim konektory lehké v útrobách našich počítačů ...

Druhý den dopoledne jsme trávily s kocovinou u bazénu =) Odpoledne jsme si konečně v klidu prošly celej strip. Po cestě jsme potkaly spoustu "známých osobností" včetně opilýho smrdutýho Batmana a Johnyho Deppa. A co samozřejmě nechybělo, byli "dohazovači". Náruč plnou kartiček lákajících do strip klubů. Naštěstí nebyli tak ukecaní jako dohazovači v L.A. Zato ale všichni prováděli nechutnej mlaskavej zvuk když těma kartičkama pleskali o dlaně. Ještě teď mi z toho vstávají vlasy na hlavě!!! Uaaaa ...
Nejkrásnější místo tam pro mě byl hotel Venetian =) =) =)

Ale rozhodování je těžký, protože Las Vegas Boulevard je místo, kde najdete od všeho něco. A u většiny nám padala brada dolu =)

I am your faaather! =D
Poslední noc jsme teda nakonec strávily v LAX, kde to bylo ... ano, hádáte správně wooooow! =))

Zbytek fotek jako obvykle najdete v GALERII =)

2 comments:

1. Nádhera ;) tvůj blog je asi ten nej, díky kterýmu se mi do USA chce :D prostě tam patříš ;)

ReplyDelete
  2. Ty fotky jsou fakt bombovní, hned bych jela :-)